Szukaj
Close this search box.
Picture of Redakcja

Redakcja

Nowoczesny e-dziennik dla rodziców i uczniów – Vulcan UONET+

Platforma UONET+ od firmy Vulcan to nowoczesny system, który pozwala kompleksowo zarządzać systemem edukacji w wybranych placówkach. Dostęp do platformy przyznawany jest w ramach pakietu Złoty abonament Optivum, który można łatwo dostosować do każdej szkoły.

Vulcan UONET+
Co wchodzi w skład platformy Vulcan UONET+

System uczniowski Vulcan UONET+

System UONET+ jest platformą edukacyjną stworzoną przez firmę Vulcan dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Umożliwia ona łatwy i szybki dostęp do wszystkich usług edukacyjnych, takich jak: e-dziennik, sekretariat szkolny, świadectwa, zastępstwa, materiały do nauki, forum dyskusyjne, biblioteka i wiele innych. Na platformie UONET+ uczniowie mogą korzystać z zasobów edukacyjnych, w tym z kursów online, które są łatwe do użycia i mają wiele funkcji.

Platforma UONET+ ma również narzędzie do tworzenia planu nauki, dzięki czemu można łatwo zarządzać swoim czasem i zadaniami edukacyjnymi. System zawiera również funkcję komunikacji, aby uczniowie mogli się ze sobą kontaktować i wymieniać informacje, co pomaga w utrzymaniu wysokich wyników w nauce.

Więcej informacji o Vulcan UONET+ jest dostępnych na vulcan.edu.pl/programy/e-dziennik-uonet-87.
Przygotowano również aplikację Dzienniczek Vulcan dla systemów Android oraz iOS.

Vulcan logo

Co wchodzi w skład pakietu Vulcan UONET+

  1. E-dziennik, dziennik przedszkolny i inne dzienniki (zajęć, świetlicy, specjalisty).
  2. Aplikacje mobilne dla rodziców, uczniów i nauczycieli – Dzienniczek Vulcan i Lekcja+.
  3. Świadectwa, arkusze ocen, ocenianie opisowe, wycieczki oraz tablica ogłoszeń.
  4. Zastępstwa – szybkie planowanie zastępstw i nieobecności dla nauczycieli i pracowników szkoły.
  5. Witryna rodzica i ucznia – dostępna bezpłatnie dla każdego rodzica i ucznia.
  6. Integracje z systemami Office 365, OneDrive, mLegitymacje oraz innymi.
  7. Administrowanie – moduł służący dostosowaniu systemu do potrzeb Twojej szkoły.
  8. Sekretariat, legitymacje, SIO – Pomoc w rejestrowaniu danych uczniów, przygotowaniu niezbędnych dokumentów, drukowaniu legitymacji oraz zbieraniu danych do SIO.

Aplikacja mobilna Dzienniczek Vulcan

Dzienniczek Vulcan to aplikacja mobilna służąca do wygodnego prowadzenia dziennika szkolnego. Aplikacja umożliwia uczniom śledzenie ocen i wyników testów, przeglądanie kalendarza i planu lekcji, otrzymywani powiadomień o ważnych wydarzeniach związanych z nauczaniem i innych. Aplikacja pozwala również rodzicom na śledzenie postępów i ocen swoich dzieci oraz wymianę wiadomości z nauczycielami. Mobilny Dzienniczek Vulcan zawiera najważniejsze wiadomości z e-dziennika.

Vulcan - aplikacja mobilna
Dzienniczek Vulcan – najważniejsze funkcje

Dzienniczek Vulcan – logowanie

W celu zalogowania się do dziennika elektronicznego Vulcan, należy najpierw zainstalować aplikację na smartfonie z dostępem do internetu. W kolejnym kroku konieczne będzie zarejestrowanie urządzenia mobilnego w systemie UONET+ (instrukcja logowania się do systemu). Pamiętajmy, że aby użytkownik mógł zalogować się do systemu, wcześniej pracownik szkoły musi wprowadzić tam jego dane (imię, nazwisko oraz adres e-mail) oraz przesłać indywidualny adres strony z logowaniem do systemu UONET+. Cały proces został również opisany w materiale poniżej.

Udostępnij
Picture of Redakcja

Redakcja

Materiał przygotowany przez redakcję serwisu WarsztaTIK.edu.pl

Ostatnie wpisy